Milí zákazníci, od 23.12.2024 do 2.1.2025 bude prodejna uzavřena a expedice e-shopu přerušena. Poté bude probíhat provoz e-shopu v omezeném režimu z důvodu rekonstrukce. Od 13.1.2025 se Vám budeme plně věnovat.
Děkujeme za věrnost a přejeme krásné sváteční dny!

 

Přejít na Ducati Scrambler

Reklamace

 

Při dodání zásilky kurýrem GLS nebo Českou poštou je kupující povinen zkontrolovat stav zásilky před jejím převzetím. Pokud zásilka nese známky poškození způsobeného při přepravě, je kupující dále povinen zkontrolovat obsah zásilky, zda nedošlo k jeho poškození. Je-li obsah zásilky poškozen, je kupující povinen zásilku nepřevzít a o této skutečnosti neprodleně informovat prodávajícího. Dále tuto situaci řeší prodávající a přepravce. Pokud kupující poškozenou zásilku převezme, nemá již nárok na reklamaci poškozeného zboží.

Záruka se nevztahuje na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, ani na vady a nedostatky vzniklé nedodržováním pravidel a zásad správného používání a údržby. Záruku rovněž nelze uplatnit na vadu, se kterou byl zákazník seznámen při nákupu a na kterou mu byla poskytnuta sleva. Při reklamaci je nutné prokázat nákup zboží prodejním dokladem nebo číslem objednávky na našem e-shopu. Doporučujeme Vám, abyste vadné zboží reklamovali ihned po zjištění vady. Lhůta pro uplatnění reklamace je 24 měsíců.

Reklamaci lze přijmout pouze tehdy, jestliže je zboží řádně vyčištěné, vysušené a posouzení reklamace nebrání obecné zásady hygieny.

Životnost oděvů a obuvi je dána způsobem a intenzitou používání a nemusí být vždy stejná jako záruční doba. To znamená, že při intenzivním používání může být životnost oděvů a obuvi kratší než záruční doba.

 

Podmínky reklamace:

 

  1. vadné zboží kupující zašle obyčejným balíkem nebo doporučenou zásilkou na adresu prodávajícího MOTO ITALIA s.r.o., Průmyslová 1472/11, 102 00 Praha 15 - Hostivař a zároveň informuje prodávajícího na e-mailové adrese eshop@ducati-czech.cz nebo telefonicky na tel. +420 724 272 474
  2. zásilka musí obsahovat kopii dokladu o zakoupení reklamovaného zboží a telefonický kontakt na kupujícího
  3. kupující může řešit reklamaci zboží přímo v sídle prodávajícího – připravte si doklad o zakoupení nebo číslo objednávky
  4. prodávající posoudí oprávněnost reklamace a bez zbytečného odkladu reklamaci vyřeší následujícími způsoby:

 

  • Při výskytu odstranitelné vady (tj. vady, kterou lze opravou odstranit, aniž by utrpěl vzhled, funkce a kvalita zboží), má kupující právo, aby byla vada bezplatně včas a řádně odstraněna. Společnost MOTO ITALIA s.r.o. vadu odstraní bez zbytečného odkladu. Nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě.
     
  • Při výskytu neodstranitelné vady má kupující právo na výměnu zboží za nové bezvadné nebo od smlouvy odstoupit. Jde-li o vady neodstranitelné, které však nebrání řádnému užívání zboží a kupující nepožaduje výměnu, má právo na přiměřenou slevu z ceny zboží nebo může od smlouvy odstoupit.

 

Reklamované zboží nelze vracet formou dobírkové zásilky. Takto zaslané zboží nebude převzato a prodlužuje se tím doba nutná k vyřízení reklamace.

Přihlášení

Zapomenuté heslo? Pošleme Vám nové.

Zaregistrovat se