Při dodání zásilky kurýrem GLS nebo Českou poštou je kupující povinen zkontrolovat stav zásilky před jejím převzetím. Pokud zásilka nese známky poškození způsobeného při přepravě, je kupující dále povinen zkontrolovat obsah zásilky, zda nedošlo k jeho poškození. Je-li obsah zásilky poškozen, je kupující povinen zásilku nepřevzít a o této skutečnosti neprodleně informovat prodávajícího. Dále tuto situaci řeší prodávající a přepravce. Pokud kupující poškozenou zásilku převezme, nemá již nárok na reklamaci poškozeného zboží.
Záruka se nevztahuje na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, ani na vady a nedostatky vzniklé nedodržováním pravidel a zásad správného používání a údržby. Záruku rovněž nelze uplatnit na vadu, se kterou byl zákazník seznámen při nákupu a na kterou mu byla poskytnuta sleva. Při reklamaci je nutné prokázat nákup zboží prodejním dokladem nebo číslem objednávky na našem e-shopu. Doporučujeme Vám, abyste vadné zboží reklamovali ihned po zjištění vady. Lhůta pro uplatnění reklamace je 24 měsíců.
Reklamaci lze přijmout pouze tehdy, jestliže je zboží řádně vyčištěné, vysušené a posouzení reklamace nebrání obecné zásady hygieny.
Životnost oděvů a obuvi je dána způsobem a intenzitou používání a nemusí být vždy stejná jako záruční doba. To znamená, že při intenzivním používání může být životnost oděvů a obuvi kratší než záruční doba.
Reklamované zboží nelze vracet formou dobírkové zásilky. Takto zaslané zboží nebude převzato a prodlužuje se tím doba nutná k vyřízení reklamace.